Monday 4 April 2011

                                             oooyeahhh XD
hey peeps sorry yaw cause eka private blog sbb ad pendatang asing yangg kalut sanad na tenok blog orangg >,<  semak je kau . aku buad blog nie bkn utk jadi tontonan kau paham ta jalan tar hoi . please jgn sebok pasai hidup oranng k  sbb aku ta pena pn kcau hidup kau . tak sukaaaa ! bp juta kali da aku batuk hary nie . oh tekak ku keringg bhai . tak suka deret batuk saja . HATE IT ! aku da ta larat ohh  na batuk please YA ALLAH  bagy aku sembuh .. ade  news oh . hari sbtu ritu g tman nenek saudara saudari gitu g island hospital check up cause dea baru pas operate kanser usus . kesian doe aku tenok dea . asyik pgang perut ja cos ta than saket cgt . then pastue g jmp ayah pula . wahhhh happy gyla doe ayah  kc aku hp bru .  ayah terima kasih  sorry sbb ta sempat na ckp terima kasih ritu sbb jmp sat ja kd tepi jln . na ckp pape pn ta smpt . kepada hussin bin usman ayah ku yangg tersayangg thanks tau cause kc hp yangg awesome nie  . adek suka gyla . jnji ohh adek jga hp nie baek-2 hee :) iloveyou ayah :)