Monday 4 April 2011

aww handsome<3
akademi dtg lagik . omg ! ad sorangg mamat nie bapak hensem doe . aku sukaa<3 nme dea ERUL<3 . na tau ta aku gn dea byk persamaan doe , aha . kami sme-2 mnat korea . mag ad jodoh en .  dea pny trademark annyeonghaseyo<3 semad kn laki aku . grr >,< tym tirai af ary tu dea nyanyi lgu I'II BE BACK-2PM gyla terpegun aku tenok . smp pnggan pn aku tinggai cause tym tu aku nga bsuh pggan , ahaa . tym dea nyanyi aww sebijik cm mamat korea ahh aku sukaa<3 sukaa sanad der >,<  if ad aku ad manyak krdt insyaallah aku undi kau sayangg . pape pm emgat tau aku sokongg kau dr belakang hunn :)then ad cter EKA pn msuk af gak doe aha >,<  nie bukan ekajuliyana tp eka ap tah . then kecoh ohh stu kelas buad trademark eka af  yangg tah pape tuh , dpa sja nk perli aku ngoks betoi = =' .  pas hampa tenok gambaq kad bwh nie jgn terpikat pula gn kehandsome nye . kecomelan ny okay ? AMARAN NIE TAU !

                                                                GRRRRR  JENG JENG JENG  >,<

                                                tgok EKA di sebelah ERUL  saje je aku gn eka tuka mke , ahha :)
 
P/S : ERUL IS MY NOT YOURS OKAY :D