Monday 11 April 2011

oh sengkek XD

holla stalker :)
today we will talk about the BITCH up there yaw >,<
---> beralih kepada bahasa melayu pulakk 
eh pupan cermin sikit mke kau segak sangat ke ? nenek aku yangg da berkedut
tu lagy segak dari hang tau dak ? eh sengkek , kau kn yangg block aku dr fb ashad kn BABI ? aku tau la
bangang ashd tu buta it dea taktau nak buad bnd nie sume . ap motif kau ha block aku ? ohh takut ehh sayangg t aku chat gn B sayangg kau tuh ? aduh kalu kau rasa ashad sayangg sgt kad kau kn , kau tak pyah block aku wei ., kau akn yakin pny ashad tak lyan aku ? but kau buad sebaliknya kn takut la tu XD alahai betina sedar cket dala gemok cm  babi jantan nak kad kau pn sbb bdn kau sdap je kod ? kesian doe kad kau . sikit hari lagy abes la kau . eh lupe kau mag da jd BITCH pn kan . ala besa sgt la pupan cm kau nie ? setakat bertudung , baby pn bole derr ~  biasa wanita bertudung nie la yangg ------- malas la aku na ckp , buad dosa je kn ? so BITCH pandai pandai la kau jge diri yaw ~~ lastly before aku lupa please la cemin mke kau lame-2 ehhh sayangg >,<  renung renungkn thankss *full stop