Wednesday 13 April 2011

dingdong XD

yobaseyo :)
ehh , tengok tengok bloggie ku sudah berwajah baru . suka<3  . then see aku ltak lagu ap ? yeah awi rafeal-pulanglah .suka gylaa babik doe lagu tu . apatah lagu tu sangat bermakna buat seseorangg >,< tah pape kn aku asyik suka suka suka . bukan ap der aku da tanak nangis lagy ~ bila lagy nk happy klu bkn skrg kn . aku kne kuat klu aku lemah msti dea seronok .aku bole hidup walaupun takdak laki di sisi aku yeah ! aceceh >,< lelaki yangg perlukan perempuan kalu tak msti dpa sangap , huhu ~ lebih baik disayangi drpd menyayangi , sbb orgg yangg kta sayangg belom tntu sayangg kn kta tp org yangg sayangg kta mag da terang-2 sayanggkn kta . bia la cinta itu datang sendiri . tak pyh nk terhegeh hegeh kalut dok cari cinta . kerana cinta itu belum tntu dapat bahagia kn kta selamanya .