Tuesday 19 April 2011

aku rindu kad kau :'(

salam satu malaysia semua :)
lepas nie myb da jrangg update bloggie sayangg cause eka ingn membawa diri , wahh :D act , eka nk tumpukan perhatian nak study eh bole cye ke ? sukaa hati kau nk caya ka tak eh :) hari nie eka taktau nk post sal ap , then tetibe engat pulak kad YB (yang bodoh) datuk ashad helmi<3 yangg sentiasa bertakhta kad hati aku . aku rindu kad dea . rindu suara dea :'( sbb tak tertahan rindu aku kol dea >,< bodohnya aku kn = =' aku terpaksa . then dea angkat , dea ckp hello pastu aku ltak :'( tp sedikit sebanyak rindu aku kad kau terhapus sedikit . then hp aku vibrate bla aku tgok YB tu text aku >,< wahhhhh sukanya aku tym tu ~ memang suka gyla tp bla aku bkak text tu dea bole tny spe nie ? haram jadah betoi , belom smp sebulan clash kau da lupa num aku kn ? bodoe betoi ! then aku gram aku rep hamba Allah~ geram la sgt kn ? then dea rep owh..ha nk pe? then aku rep nanakk duet~  then dea rep nie sp ? bodoe haihh tny manyakk kali , mag bodoe biasalah budak da tak sch kn . then aku dgn bangganya rep EKAJULIYANA amek kau capital latter aku bagy . then dea rep owh,sory la krdt tade ahhh kacau ~ bru nk lpas rindu ngokngek -

                                                            IMISSYOU<3
SUCK -
tak suka ! yeah esok ad sukantara = =' aku takmau lari ! takmau takmau takmau ! takmau lontar . takmau lompat ! takmau g sch ta bole pulak t lion bisingg tak lrat nk dengaq mak aiii . aku nie dala tak bole bersukan tak bole kna pnas bagai kta ex sayangg aku kad ats tu >,< sweet kn dea ? imissyou :'( dea pny larangg aku maen pape sukan la dea kta aku tak biasalah . smp aku kna keluaq dr handball sbb tanakk hilang dea .miss that moment<3 seandainya waktu waktu indah tu kembali , wahhh :'( tp tak mgkn kn ?