Thursday 10 March 2011

                                       sejujurnya  :(
     ashad jujur eka ckp eka tk bole nk lupakn ashad lagik , eka tk bole nk bhong dri eka nie , ashad orangg yangg pling eka sayangg tau dak ? lebih dr segalanya . tp eka terpaksa sruh ashad jangann kcau hdup eka lagi , nk tau knp ? hati eka saket tau yangg ashad ad orangg laen selaen eka .walaupun ashad ckp ashad nk eka tp knp ashad kne duakn eka ? mne sumpah jnji ashad dlu nk setia gn eka ? mne mne mne ? eka tk nmpk pn ashad jnji tu . ap ad kad pupan tu ? lawa cgt ka ? segak cgt ka ? baik cgt ka ? sopan cgt ka ? eka tau eka tk selawa dea tk sesegak dea tk sebaik dea tk sesopan dea . tp knp ashad kna saketkn aty eka tym eka da serah seluruh jiwa raga eka utk ashad ? np awal-awal  dlu ashad tk ckp je ashad tk nak eka . eka tau ashad bosan gn eka kn ? ye mag kta jauh kn ? tp np tak ckp dr dlu ashad tk snggup nk couple gn eka ? knp skunt ashad seksa eka cmnie ? knp ashad ska tmbh masala eka ? eka da ad byk masala ashad hdup eka da ckup terseksa knp ashad nk tmbh sume tu lagy ? msti ashad bhgie gn dea skunt kn ? ashad nk tau eka pn bhgie klu ashad pn bhgie . bia la eka tak dpat memiliki ashad tp eka nk ashad tau , saat memiliki ashad saat yangg cgt bermakna dlm hdup eka walaupun ianya sesaat . smp ble-ble pn mustahil utk eka lpakn ashad . ashad la segalanya bt eka . eka rndu ashad , rndu saat bhgie kte dlu , ketawa gelak sesama . tp sume tu da ilang kn . miss that moment . knp snggup ashad bt eka cmnie ? ap sala eka ? buruk cgt ke eka hodoh cgt ke ? sorry eka tk bole bhgiekn ashad smp membuatkn ashad cri laen . eka tk sngke skunt eka da btol-btol kehilangan ashad . ashad pnah ckp kn ashad milik eka sorang n selamanya tetap milik eka tp ne bkti nye ? ashad skunt da dimiliki org laen . ashad tau tk betapa saket nya hati eka ? ashad tau ? ashad bkn amek tau pn kn . ashad takkan pnah amek pduli lagi pasal hdup eka kn ? spe la eka d hati ashad skunt kn . eka tk layak utk ashad kn . eka tk smpurna utk memiliki ashad . eka doakn semoga ashad bhgie gn dea selamanya , eka mnx maaf klu selama nie eka pnah bt ashad saket aty n maaf ats segalanya .

                                     text terakhir aku dan dea  !
                 eka : nk cgt kn dea amek la . aku da bosan wei kau bt aku cm smph . 
                         aku takkan kcau kau da . aku bkn kayu boleh bt taktau je bila
                         tau kau ad pupan laen then diam bila tau kau pgang-2 dea ,
                         aku ad perasaan wei . please jgn kcau hidup aku da . 
            ashad : pa mnx maaf cgt-2 klu ma anggp pa anggap cmtu kad pa mnx maaf                       
                        cgt-2 . ok mulai skrg pa takkan kcau hdup ma lagy . pa harap ma      
                        bhgie gn laki len . smp ble-2 pa ttap syg ma sumpah tu jnji pa .          
                        asalamuailaikkum .                                                                                

          ashad kau nk tau tk aku takkan pnah bhgie gn laki laen sbb aku hnye syg kau !  
            
             * then aku rep lagik , tp dea tk reply pn tp aku puas luahkn segalanya ap aku nk ckp :)
           
               eka : ap syg ? jijik aku dgr wei .da byk kali sumpah aku dngar dr mlut kau . 
                      tp sume bohong . smnjak kau gn pupan tu ad kau text aku ? haram
                      tkde then kau bole ckp kau syg aku ? pegy bwk msuk kbur kau pny syg tu la .
               the story is end now :)