Thursday 24 March 2011

erghhhh nobody ignore me now :(
sie gyla hary nie , cm pantat ohh -                -  . tetiba ja td jln tar mai balek sch , mka tembok btoi lar da kuar msuk blek . semaakkkkkkkkkk bnci babi tgok mka hang yg berlobang tu . sorry sorry lary tajuk pula . tacink gylaa ohh bla sys aku melebeykn adek dea yangg laen . dea la yangg terbek kn sys . tape la kn , dea adek 1st sys , adek agak bru la lagy . i miss u tau sys ? miss sys yangg dlu slalu amek berat pasal aku . skrg pn sys amek berat gak tp tk mcm dlu . ia da berkuranggg .knp sume org nk menjauhkn dri dr aku ? org yangg aku syg msti p tinggalkn aku . enough -
cter pasal sch plak tadik aku  kebocoranmalu gylaa babi .  apatah lagy geng beruk sie tu nmpak ahhhhh pntat . mag sie gylaa hari . bila la bewak pelaq nk pndh , seyes aku tk terdaya nk tgok mka hang wei .then yangg bes harinie lempaq ayaq kad gemok . habis basah lencuq hangg , dok ktuk pak aku sgt kn .